Назва навчальної теми
Історія рідного краю
Основний та другорядні навчальні предмети
Краєзнавство, історія
Навчальна тема
Пам’ятники нашого села
Вік учнів, клас
13-14 років, 7 клас
Стислий опис проекту
Історія рідного краю
Основний та другорядні навчальні предмети
Краєзнавство, історія
Навчальна тема
Пам’ятники нашого села
Вік учнів, клас
13-14 років, 7 клас
Стислий опис проекту
Виконуючи цей проект впродовж
місяця, учні продемонструють знання з історії, краєзнавства. Будуть проводити
різні види робіт: створювати і обговорювати мультимедійні презентації,
інформаційні листки та інтерактивні веб-сайти.
Діти ознайомляться з історією спорудження історичних памятників на території села.
План
Навчальні цілі
- Проект спрямований на розширення знань учнів з історії рідного краю як складової частини історії україни.
- Дізнаються скільки та які памятники розташовані на території нашого села.
- Впродовж першого тижня учні познайомляться ( на уроках історії і в позашкільній діяльності, організованій вчителем) з описом подій з якими звязаний памятник та зроблять їх фотографії.
- В кінці тижня ці цифрові фотографії будуть збиратися в спеціальну папку, доступну на локальному сервері для використання учнями у їх PowerPoint презентаціях.
Опис оцінювання
На початку навчального проекту
На початку навчального проекту
- ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
- обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання, пропонування власних способів вирішення проблемних питань
Наприкінці проекту
- захист власних проектів, оцінювання створеної учнівської презентації, веб - сторінки, оцінювання виконаного групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей
Діяльність учнів
- На початку учні отримують завдання від учителя у формі учительського буклету та обговорюють хід проекту. Для його виконання вони об’єднуються в 3 групи. Кожна група обговорює своє завдання , планує його та складає сценарій своєї роботи. Створюють схему діяльності та розподіляють між собою обов’язки.
- Далі вони досліджують матеріали в бібліотеках, друковані та електронні публікації. Під керівництвом вчителя створюють власну презентацію Power Point за шаблоном, де висвітлюють результати свого дослідження.
- Діяльність учнів буде пов’язана з публікаціями, яка спонукатиме їх до критичного мислення, вміння добирати ілюстративний матеріал, робити висновки.
- Впродовж другого тижня на гуртку буде проводитись серія навчальних ігор та вправ, які надаватимуть учням досвід у роботі з писанками. Діти повинні будуть знайти в літературі та на веб - порталах інформацію про нетрадиційні види виготовлення писанок.
- На четвертому тижні учні працюватимуть в малих групах, щоб обрати спільну задачу, про яку вони робитимуть свою веб-сторінку, використовуючи Publisher. Ця веб-сторінка дозволить побачити результат роботи учнів іншим учням, батькам, учням з інших шкіл.
Відомості
про автора
Ім'я, прізвище
Ім'я, прізвище
Сопілков Анатолій Панасович
Фах,
навчальний предмет
ФАХ: ВЧИТЕЛЬ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА
НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ: ІСТОРІЯ ТА ПРАВОЗНАВСТВО
Навчальний заклад
СВИДІВОЦЬКА ЗОШ І - ІІІ СТ. ЧЕРКАСЬКИЙ РАЙОН ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ
Місто\село, район, область
Контактні дані
sopilkow@gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
11 – 23 червня 2012 року
Місце проведення тренінгу
Свидівоцька
загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів
Тренери
Руденко Ірина
Анатоліївна
Немає коментарів:
Дописати коментар